چخماخ

چخماخ

چخماخ

چخماخ

قرص ایبوپروفن قرص دارو

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۲ ق.ظ

قرص ایبوپروفن قرص دارو

قرصهای ایبوپروفن (IFOs) داروهای ضد درد هستند که برای از بین بردن درد مانند درد دندان و درد قاعدگی استفاده می شود. این دارو برای از بین بردن علائم آرتروز (التهاب مفصلی)، دیسمنوره (قاعدگی دردناک)، حملات نقرس و جراحات در حین ورزش، و همچنین درد و درد، به ویژه در درد ناشی از التهاب استفاده می شود. این موجود در سه فرم وجود دارد: دهان، موضعی (پماد) و مقعد (شیاف). عوارض جانبی ایبوپروفن شامل سردرد، سرگیجه، اضطراب یا استرس، افزایش خطر ابتلا به حمله قلبی، خستگی یا خواب آلودگی، درد شدید یا سوزش سردل، حالت تهوع یا استفراغ، مدفوع سیاه یا مدفوع تیره، علائم شدید آنفلوآنزا، افزایش وزن، کبودی یا خونریزی، غیرعادی ، راش و زخم دهانی. اگر می خواهید این دارو را مصرف کنید، باید درباره عوارض جانبی آن بیشتر بدانید. لینک زیر این است که این تبلت و راهنمایی هایی را که باید در مورد آن بدانید معرفی کنید.
تب تابناک

گلدهی همچنین موجب عرق می شود و بنابراین باعث کاهش دمای بدن می شود. این گیاه دارویی همچنین با درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، سرفه و غیره، با کاهش تولید بیش از حد موکوس کمک می کند. - 2 قاشق چای خوری چمن و آن را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید. مخلوط کنید و آنها را بگذارید تا به مدت 15 دقیقه بمانند تا خاموش شوند. - ترکیب را پر کنید و در نهایت آن را بنوشید. - سه بار در روز برای از بین بردن تب و سرما خوردن چای.
تب سیب در خانه

اپل حاوی مقدار زیادی مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بازیابی انرژی که از دست داده اید مفید است. این میوه حاوی پکتین است که اثر متابولیک قابل توجهی دارد. - سه سیب تازه را بردارید، پوست آنها را بشویید و سپس کمی آنها را تکه تکه کنید. - اضافه کردن 3 و 4/4 فنجان آب به ظرف و قرار دادن آن بر روی حرارت برای خیس خوردن. سیب را به آب اضافه کنید و آنها را در آب نگه دارید تا نرم شوند. - ظرف را از گرما خارج کنید و ترکیب را صاف کنید. - مایعات را در دمای اتاق بگذارید. بعضی از عسل ها را به آن اضافه کنید و نوشیدنی را به دست آورید. - به طور منظم تکرار این روند برای از بین بردن تبت.
آماده سازی و خواص سرکه سیب سرکه برای ریش
تب تند در سبزیجات

این درمان مبتنی بر تمشک که در زیر فهرست شده است، کمک می کند تا قدرت از دست رفته را دوباره بازیابی کنید، مواد مغذی را به بدن خود برسانید و مانع از کم خونی که اغلب از تب می شود. اگرچه این فرایند برای مدت 3-4 روز طول می کشد، اما نتایج آن فوق العاده است. 450 گرم تمشک و 1 فنجان سرکه سیب را ترکیب کنید. - محل را در ظرف قرار دهید و مخلوط را در یک مکان تاریک قرار دهید تا مدت 3 روز باشد. - بعد از این دوره، مخلوط را صاف کنید و آب تمشک را استخراج کنید. یک قاشق شکر را به مایع اضافه کنید و مخلوط را خنک کنید تا آن را بردارید. شعله را خاموش کنید و مایع را در یخچال قرار دهید. - 1 تا 2 قاشق غذاخوری از این ترکیب روزانه بگیرید. * توجه: این ترکیب را می توان در یخچال 3-4 روز ذخیره کرد.
قرص آسپرین

قرص های آسپیرین برای از بین بردن درد و التهاب استفاده می شود. همچنین به عنوان ضد انعقاد استفاده می شود. آسپرین یکی از محبوب ترین داروهای موجود در جهان است. علاوه بر خواص آرام بخش آن، داروی تب و ضد التهاب نیز دارد. همچنین اثرات ایجاد زخم معده و جلوگیری از لخته شدن خون را نشان می دهد به طوری که در برخی موارد همه افراد بالای 45 سال توصیه می شود که روزانه آسپیرین مصرف کنند به منظور کاهش احتمال سکته مغزی، اما پزشکان بیماران مبتلا به سابقه سکته مغزی یا حمله قلبی داشته باشید، مصرف روزانه آسپیرین را توصیه نمی کنید. توجه: یکی از چیزهایی که در طول دوران کودکی باید اشاره کرد، فقدان آسپیرین برای کنترل تب به علت احتمال سندرم ری است. این بیماری بر تمام اعضای بدن تاثیر می گذارد، اما اثر اصلی آن بر مغز و کبد تاثیر می گذارد. سندرم ری، موجب افزایش فشار حاد در مغز و انباشت چربی در کبد و سایر اعضای بدن می شود، و اگر درمان نشود، می تواند به سرعت منجر به نارسایی کبد، آسیب مغزی و حتی مرگ شود. عوارض جانبی قرص آسپیرین شامل سوزش خفیف دستگاه گوارش، واکنش های پوستی، نارسایی کلیه، کبد و عوارض عصبی مانند سردرد، سرگیجه، وزوز گوش، تشنج و افسردگی، خون، مدفوع سیاه، سرفه، تهوع یا استفراغ و شنوایی است. مشکلات است. اگر می خواهید این دارو را مصرف کنید، باید درباره عوارض جانبی آن بیشتر بدانید. لینک های زیر در نظر گرفته شده برای معرفی این قرص و راهنمایی شما نیاز به دانستن در مورد آن است.
همه چیز در مورد اثرات و مزایای آسپیرین و قرص آسپرین

  • ناصر شلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی