چخماخ

چخماخ

چخماخ

چخماخ

توضیحات در مورد درد قلب

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ب.ظ

توضیحات در مورد درد قلب

کسی که احساس درد در قفسه سینه می کند می داند که او از بیماری قلبی یا دیگر مشکلات جزئی مانند چشمی معده و غیره رنج می برد چون در بسیاری از موارد درد قفسه سینه فقط شامل درد های قلبی است و ممکن است خفیف و دردناک باشد. در این بخش ما یک تکنیک برای تشخیص مشکلات قلبی که ما میخوانیم و یاد میگیریم، شاید برایتان اتفاق بیفتد که درد نوعی سنگین یا ملایم در قفسه سینه داشته باشید و ترس از اینکه درد شما از قلب یا چیزی است دیگر. اگر این مشکل را دارید، مطمئن باشید که این را به دقت بخوانید زیرا پاسخ به سوالات شما در این مقاله یافت می شود.
علائم درد قلب

حمله قلبی ممکن است با یک یا چند مورد از علائم زیر همراه باشد: 1. ضعف تنفسی 2. عرق سرد 3. سرگیجه و ضعف 4. تهوع و استفراغ اگر درد را با ماهیت بیماری همراه با یا بدون علائم همراه داشته باشید، بلافاصله به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنید تا درمان لازم را انجام دهید.
علل درد قلب جوان

تقریبا بیش از 90٪ درد قفسه سینه در افراد زیر 35 سال درد غیر قلبی است و 10٪ به علت مشکلات قلبی است. در این مورد، شایع ترین شریان های غیر کرونری (قلب و عروق) است که ممکن است بیماری دریچه ای یا درد های ناگهانی عضلانی باشد. اغلب سوزش سر دل در افراد زیر 35 سال هیچ ارتباطی به تنگی عروق کرونر ندارد، درد قفسه سینه و بیماری قلبی در این سن ممکن است به علت بیماری قلبی مادرزادی یا پرولاپس ساده (ضعف) دریچه قلب باشد. تقویت سینه در پسران و تمرینات مانند افزایش وزن، بسکتبال یا سایر ورزش های حرفه ای و تناسب اندام می تواند یک علت درد قفسه سینه باشد.
سوزش سر دل

بسیاری از مردم نمی دانند که با فلفل کمی، جلوگیری از سکته قلبی آسان است. طبق گفته دانشمندان، chili یکی از موثر ترین داروهای کاهش بیماری قلبی عروقی است و این مکمل غذایی یک ماده شگفت انگیز است. دکتر کریستوفر می گوید افرادی که حمله قلبی داشته اند با نوشیدن چای قرمز فلفل شگفت زده شده اند و این بر اساس یک فرضیه است و ثابت نشده است. فلفل قرمز حدود 90000 واحد اسکواوی دارد و این ماده از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.
درمان درد قلب

زانو زدن بر روی بستر: بلافاصله در مورد درد قفسه سینه زانو. در این موقعیت، سر را پایین بیاورید و لب را در هوا قرار دهید. گاز به طور خودکار از طریق سیستم عبور می کند. نوشیدن مایعات داغ: اگر درد ناشی از گاز شوم باشد، یک فنجان آب گرم یا هر نوشیدنی داغ مانند چای بنوشید. در عین حال، مایع داغ از گاز بدن شما بیرون می زند، درد قفسه سینه بهبود می یابد.
علل درد قلب

درد قلب و عروق در افراد بستگی به شرایط جسمی، بیماری های مرتبط با آن، مانند دیابت و آستانه تحمل درد، متفاوت است، اما در اکثر افراد درد پشت قفسه سینه و بین دو ناحیه شکم که به سلاح ها گسترش می یابد و اغلب همراه است بوسیله احساس گلو درد ناحیه تنفس اغلب ناشی از فعالیت بدنی است که توسط استراحت کاهش می یابد. این درد نیز ممکن است به فک پایین یا شکم فوقانی گسترش یابد. مشکلات قلب ممکن است پس از خوردن، در هوای سرد و یا در هنگام استرس فیزیکی و روانی ایجاد یا تشدید شود. توجه داشته باشید که درد قلب ممکن است بعد از یک شکست بهتر یا بهتر باشد، و گاهی اوقات درد را بیش از حد بالا می برد و به روز نمی شود. درد زانو، سوزش یا انقباض ممکن است منشاء غیر قلبی داشته باشد، اما توجه داشته باشید که هر گونه درد در ناحیه فک پایین به قسمت بالای شکم که باعث ایجاد یا تشدید فعالیت در افراد بالای 40 سال می شود، باید مورد بررسی قرار گیرد.
چه چیزی باعث درد قلب میشود؟

سوزش سر دل و یا آنژین صدری هنگامی ایجاد می شود که جریان خون به عضله قلب کاهش می یابد. کاهش جریان خون به عضله قلب یا درد قلب ممکن است به دو دلیل ایجاد شود. 1-اسپاسم یا انقباض عروق (تنگی عروق کرونر قلب). 2-انسداد شریان کرونری به دلیل رسوب چربی در دیواره عروق، بیماری عروق کرونر یا CAD است. فرآیند تنگ شدن شریان ها اغلب بدون علامت است و شما ممکن است احساس ناراحتی نکنید. وقتی که تنگی به حدود 70-60٪ می رسد، معمولا در طول فعالیت درد و یا آنژین را دریافت می کنید. اگر علائم کوتاه و مدت کمتر از 5 تا 10 دقیقه باشد و سپس با استراحت کامل حل شود، این درد آنژین پکتوریس نامیده می شود. اگر درد طولانی تر از 10 تا 20 دقیقه طول بکشد، ممکن است باعث آسیب به بخشی از عضله قلب به علت اختلال خونریزی طولانی مدت شود که منجر به انفارکتوس میوکارد می شود. علل ناراحتی قلبی فراوان است. شایعترین علل بیماریهای قلبی عبارتند از: بیماریهای قلبی، دستگاه گوارش، ریه و حملات هراس.

  • ناصر شلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی